Retourneren

Wat te doen als er een probleem is met mijn bestelling?

Als je bij levering merkt dat er iets fout is met het pakket, laat je ons dat best binnen de 24 uur weten op info@hippeschoentjes.be Na overleg kan je het pakket terugsturen en doen wij ons best het product te vervangen.

Wat doe ik als het product niet aan mijn verwachtingen voldoet?

Als het schoentje niet past of het product blijkt anders dan verwacht, dan kan je steeds, zonder motivering, binnen de 14 dagen na de dag van ontvangst de bestelling terugsturen, onbeschadigd, volledig en in de originele verpakking. Wij betalen na ontvangst de geretourneerde producten terug binnen 10 dagen (exclusief intiële verzendkost). Bij de terugbetaling wordt een retourkost van € 5.95 afgehouden voor België en € 8.45 voor Nederland. Retourneren kan via onze retourprocedure.
 

Hoe kan ik het product retourneren?

Het retourneren van een bestelling moet gebeuren binnen de 14 dagen na de dag van ontvangst. Het product dient onbeschadigd en in de originele verpakking teruggestuurd te worden. De volledige retourprocedure kan je hier raadplegen. Het niet naleven van 1 of meerdere stappen kan aanleiding geven tot weigering van de retour. 

Hoe gebeurt de terugbetaling?

Als het product binnen de 60 dagen naar ons werd teruggestuurd, in perfecte staat en in de originele verpakking, betalen wij je binnen 10 werkdagen de geretourneerde producten terug. De terugbetaling gebeurt op het rekeningnummer opgegeven in de retourbon.  Bij de terugbetaling wordt een retourkost van € 5.95 afgehouden voor België en € 8.45 voor Nederland.

  Meer info i.v.m. onze retourprocedure vind je hier

Een andere vraag?

Heb je nog een vraag over dit onderwerp, contacteer ons dan via info@hippeschoentjes.be

Nieuwsbrief

Schrijf je in op de Hippeschoentjes nieuwsbrief en ontvang de leukste promoties en acties in je mailbox

Ik ben reeds klant

Ik ben nieuw en maak een account aan