Hoe moet ik bestellen?

Hoe ga ik tewerk als ik wil bestellen?

Online schoenen kopen bij hippeschoentjes.be kan heel eenvoudig in slechts enkele stappen: (1) meet de voetjes van je kind en geef de exacte voetlengte in in de maatfilter  (2) kies uit het passende aanbod de leukste schoentjes en stop ze in je winkelmandje (3) maak een keuze in verzend- en betaalwijze (4) bevestig je bestelling en maak het bedrag over (5) volg online je bestelling op, neem je pakje in ontvangst en laat je kind genieten van blije voetjes! 


Bij elk order ontvang je meteen een bevestiging van ons. Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Dan is er wellicht iets misgelopen. Verwittig ons dan even. Je ontvangt ook een mail van zodra je pakket hier de deur uitgaat.

 

Hoe weet ik hoeveel ik precies moet betalen?

Je ziet per artikel en per maat de prijs inclusief BTW. Hierbij komen alleen nog eventuele verzendkosten.

Deze worden duidelijk vermeld alvorens je de bestelling afrondt.

Binnen België verzenden wij gratis vanaf 50€. Naar Nederland is de verzending gratis vanaf 90€

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Hippeschoentjes werkt met Bpost als verzendpartner.
Afhankelijk van de bestemming worden volgende verzendkosten aangerekend:

- binnen België: gratis vanaf 50€     5.95€ voor aankopen <50€

- Nederland: gratis vanaf 90€    8.45€ voor aankopen <90€

- ander land binnen EU: volgens Bpost tarief

 Je kan ook kiezen om het pakketje zelf af te halen in onze winkel in Aarschot.

 

 

Tot welke schoenmaat kan ik bij jullie terecht?

Bij hippeschoentjes.be kan je terecht voor schoenen van maat 16/17 t.e.m. 42! Dus ja, van baby tot mama!!! Heb je interesse in een grotere maat, mail ons dan op info@hippeschoentjes.be. We bekijken graag wat we voor je kunnen doen.

Zijn alle producten steeds in voorraad?

Of een product al dan niet beschikbaar is, kan je zien op de detailpagina van het product. De meeste van onze producten zijn in voorraad en meteen leverbaar (levertermijn 2-4 dagen). Bij producten die niet meteen leverbaar zijn, wordt steeds duidelijk de levertermijn vermeld. Indien een product of schoenmaat niet meer beschikbaar is, staat dit duidelijk aangegeven. 

Een product wordt pas voor jou gereserveerd op het moment van bevestiging in de check out. Het kan dus gebeuren dat een product voorradig is op het moment dat je het aan je winkelmandje toevoegt, maar dat je bij bevestiging de melding krijgt dat het product niet meer voorradig is. In dit geval heeft een andere klant het item in tussentijd besteld. Ben je echt verkocht aan een paar dat niet meer voorradig is, contacteer ons dan via info@hippeschoentjes.be dan bekijken we wat mogelijk is.

Alle producten die voorradig zijn in onze webshop, vin  je ook terug in onze winkel in Aarschot.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kan je bestelling op hippeschoentjes.be veilig betalen via bankoverschrijving of online via het MOLLIE betaalplatform. Wij aanvaarden Bancontact/Mister cash, Maestro, Mastercard, Visa en Ideal.  In onze bakstenen winkel kan je betalen via Bancontact.

Een andere vraag?

Heb je nog een vraag over dit onderwerp, contacteer ons dan via info@hippeschoentjes.be

 

Nieuwsbrief

Schrijf je in op de Hippeschoentjes nieuwsbrief en ontvang de leukste promoties en acties in je mailbox

Ik ben reeds klant

Ik ben nieuw en maak een account aan